Dodato u korpu
Planovi UCare garancije
Basic Plan
БасицПЛАН
Plus Plan
ПлусПЛАН
Platinum Plan
ПлатинумПЛАН

Produžena garancija do 3 godine

Available
Available
Available

Бесплатна поправка под продуженом гаранцијом

Available
Available
Available

Pokriće međunarodne garancije (1 godina)

Not Available
Available
Available

Garancija od slučajnog oštećenja

Not Available
Available
Available

25% troškovi popravke (po incidentu) pod garancijom od slučajnog oštećenja. Primenjuju se uslovi i odredbe*

Not Available
Available
Available

Штета од изливања

Not Available
Not Available
Available

Заштита од пожара

Not Available
Not Available
Available
uslovi i odredbe
Гаранција под УБУИ не покрива следеће:

Uređaj je popravljan u neovlašćenom servisnom centru osim ako nije odobren od strane UBYU-a.

Oštećenja nastala usled namernog loma.

Višestruka sumnjiva oštećenja sa iste ili druge strane proizvoda.

Savijanja ili ulubljenja na telu uređaja ili bilo kakva druga kozmetička oštećenja.

Višestruka ili kombinovana oštećenja, kao što su istovremeni lom i prosipanje tečnosti i potpuno potapanje u tečnostima.

Kvarovi usled zloupotrebe, namerne nebrige, pogrešnih podešavanja, pogrešne instalacije i korišćenja neodgovarajućih dodataka.

Serijski brojevi su promenjeni, manipulisani ili u potpunosti ili delimično uklonjeni, ili je uklonjena nalepnica.

Dodaci koji dolaze uz proizvod.

Rutinsko održavanje i čišćenje.

Oštećenje podataka/opreme/softvera usled infekcije virusom ili sličnog.

Neuspešna zaštita vašeg aparata od štetočina i glodara i sl.

Potrošni delovi kao što su filteri u pročistaču vode ili kuhinjskom dimnjaku, koji su dizajnirani da traju određeni vremenski period pa ih stoga menja korisnik, nisu pokriveni.

Slanje i carinske dažbine, ukoliko vam se šalje zamena.

Bilo kakvo oštećenje uzrokovano neodobrenom izmenom proizvođačkih specifikacija uključujući neuspešno praćenje proizvođačkih uputstava.

Garancija neće biti prenosiva.

Garancija neće pokrivati povraćaj podataka bilo kojih proizvoda koji imaju mogućnost skladištenja digitalnih podataka na uređaj.

UBUY može da otkaže garanciju za proizvod i refundira iznos garancije, ako smatra da proizvod ne ispunjava uslove za garanciju.

Terms and Condition
Како затражити гаранцију
Da biste ostvarili prava na garanciju, idite na svoje porudžbine na nalogu i kliknite na „Potraži garanciju” za konkretan proizvod. zapišite sledeće stavke za ostvarivanje garancije:
1

U slučaju defekta ili oštećenja proizvoda, kupac mora da odnese proizvod u servisni centar proizvođača ili ovlašćeni servisni centar sa originalnom fakturom porudžbine za proizvod. U slučaju da servisni centar naplati za popravku, onda kupac treba da pošalje ovlašćenu fakturu te popravke UBUY-u za refundaciju popunjavanjem zahteva za garanciju preko svog naloga.

2

U slučaju oštećenih delova, kupac bi trebalo da se obrati UBUY-u, ako su delovi dostupni, onda će UBUY da ih pošalje kupcu, a kupac će morati da plati troškove slanja i carine. Ako nisu dostupni, onda kupac može da ih kupi sâm, a UBUY će refundirati cenu delova (troškovi slanja i carine neće biti refundirani).

3

U slučaju da proizvod uopšte nije u funkciji i ne može da se popravi, onda će UBUY da nabavi zamenu za kupca (nakon primene amortizacije*), a kupac će morati da plati troškove slanja i carine. Ukoliko zamena nije dostupna, onda će UBUY da refundira iznos cene proizvoda (nakon primene amortizacije*)

4

Za ostvarivanje prava na garanciju u slučaju požara, sledeći dokumenti moraju da se prilože ovlašćenom servisnom centru ili UBUY-u:

  • Uređaj mora da bude prisutan i dat UBUY-u u bilo kakvom stanju.
  • Oštećenja se pokrivaju samo u slučaju spoljašnjeg slučajnog požara.
  • Kopija fakture porudžbine na ime kupca. Kopija lične karte kupca.
  • Kopija izveštaja vatrogasne službe, potpisana i pravilno pečatirana.
5

Amortizacija će biti primenjena na godišnjem nivou i to na sledeći način:

  • 1. godina - 10% vrednosti proizvoda
  • 2. godina - 20% vrednosti proizvoda
  • 3. godina - 30% vrednosti proizvoda